Verkkokaupasta tehtyjen tilausten noutaminen
Noudot ohjataan samassa kiinteistössä (Sahaajankatu 14, 00880) sijaitsevaan Matkahuollon tiloissa sijaitsevaan Postin noutopisteeseen, joka on auki maanantaista perjantaihin klo 09.30 - 17.30. Odotathan meiltä sähköpostiisi saapuvaa toimitusvahvistusta ennen kuin haet paketin.
Verkkokauppatilausten postitus
Lähetämme kaikki tilaukset Postin kautta paketteina. Kaikissa lähetyksissämme on seurantanumero, jonka toimitamme automaattisesti tilauksen yhteydessä. Jos satut hukkaamaan seurantakoodin, saat sen meiltä uudestaan lähettämällä meille sähköpostia.
Pyrimme lähettämään klo 12 mennessä saapuneet tilaukset saman päivän aikana. Kun olemme pakanneet tilauksesi, saat sähköpostiisi vahvistuksen, että pakettisi on valmiina ja odottaa Postin noutoa.
Varmistathan, että kirjoitat puhelinnumerosi ja sähköpostiosoitteesi oikein tilausta tehdessäsi. Kun pakettisi on saapunut, Posti lähettää sinulle saman viestin tekstiviestinä ja sähköpostina, jonka avulla voit noutaa paketin.
Myönnämme kaikille tuotteillemme kolmen vuoden takuun ja 14 päivän tyytyväisyystakuun. Eli jos ostamasi tuote ei miellytäkään sinua syystä tai toisesta, saat rahasi takaisin. Palautathan tuotteen sen myyntipakkauksessa ja uutta vastaavassa kunnossa. Custom Boardsin tekemillä johdoilla ja kiinnityksillä on elinikäinen takuu. Tarjoustuotteilla ei ole palautusoikeutta.
Miten teen palautuksen?
Sivujemme alavalikosta löytyvät selkeät palautusohjeet PALAUTUKSET -valikon kautta. Kun olemme vastaanottanut palautuksesi, hyvitämme koko summan takaisin maksukortillesi.
Tilauksen muokkaaminen
Mikäli haluat muokata tilaustasi sen lähettämisen jälkeen, ota meihin mahdollisimman nopeasti yhteyttä.
Maksaminen verkkokaupassa
Käytämme verkkokaupassamme kahta pääasiallaistamaksutapaa – Stripe ja Pay Pal.
Kaikki kortimaksut kulkevat kanadalaisen Stripe-maksunvälittäjän kautta. Kyseessä on maailman johtava ja laajimmalle levinnyt verkkokauppamaksujen välittäjä. Heidän maksuliittymänsä on käytössä yli 100 000 verkkokaupassa ympäri maailmaa.
Stripen etuina ovat maksamisen helppous ja turvallisuus. Maksaminen käy kätevästi luotto- tai debit -kortilla. Stripe ei vaadi erillistä tunnistautumista, vaan se varmistaa ostokset kehittyneen TLS (Transport Layer Security) protokollan avulla. Vastaava järjestelmä on käytössä Amazonilla, Netflixillä, HBO Nordicilla, Skypellä ja monilla muilla kansainvälisillä toimijoilla.
Voinko maksaa ostokseni laskulla tai osamaksulla?
Kolmas maksutapamme on Klarnan Maksa Myöhemmin ja Pilko Maksut -vaihtoehdot. Valitse verkkokaupan kassalla haluamasi Klarnan maksutapa ja kirjoita syntymäaikasi Klarnan pyytämään kenttään. Saat tilauksesi meiltä normaalisti, jonka jälkeen Klarna lähettää sinulle laskun sähköpostiisi. Klarna antaa laskuilleen 30 päivän maksuajan ilman lisäkuluja.
Voit käyttää Klarna-laskua maksutapana, jos olet yli 18-vuotias ja sinulla ei ole luottotietomerkintöjä. Lisätietoja maksutavasta löydät Klarnan sivuilta.
Asiakastili
Asiakastilin avaaminen on nopeaa ja helppoa. Suosittelemme sen avaamista, sillä sen avulla näet tilisi kautta kaikki tilauksesi ja niiden tilausnumerot. Voit tallentaa asiakastilillesi useita eri toimitusosoitteita.
Jos unohdat salasanasi, voit palauttaa salasanasi klikkaamalla kirjautumissivulla "Unohditko salasanasi?". Syötä kenttään sähköpostiosoitteesi. Saat sähköpostiviestissä linkin, jota klikkaamalla voit vaihtaa salasanan.
Voinko tilata verkkokaupasta ilman rekisteröitymistä?
Voit tilata verkkokaupasta ilman rekisteröitymistä. Näet tilauksen seurantatiedot myös ilman kirjautumista lähettämämme sähköpostilinkin avulla. Suosittelen kuitenkin ruksaamaan ”Tallenna tietosi seuraavaa asiointia varten” -laatikon, jolloin osoitetietosi tallentuvat selaimeesi eikä sinun tarvitse kirjoittaa osoitettasi seuraavalla kerralla.
Tuotteiden etsiminen verkkokaupassa
Custom Boardsin verkkokaupan tuotteita voi etsiä oppaiden, tuoteryhmien ja valmistajien kautta. Näet kunkin tuotteen kohdalta sen varastotilanteen. Varastossa olevia tuotteita voit tilata heti, ja lähetämme ne sinulle seuraavana arkipäivänä.
Mitä jos haluamani tuote on tilapäisesti loppu verkkokaupasta?
Jos tuote on tilapäisesti loppu, ota meihin yhteyttä, jolloin saat tiedon heti, kun varastosaldomme päivittyvät.
Mitä jos tilaukseni ei saavu?
Jos tilauksessasi toimittamisessa kuluu turhan pitkään, ota meihin yhteyttä, niin tarkistamme tilauksesi statuksen. Meillä on aina tieto siitä, missä tilauksesi liikkuu, joten pakettisi ei häviä, vaikka et jostain syystä saisikaan tekstiviestiä Postilta.
Mikäli paketti kuitenkin katoaa toimituksessa tai tilaamasi tuote on vahingoittunut kuljetuksen aikana, ota meihin yhteyttä.
Verkkokaupan kieli
Custom Boardsin verkkokaupan pääasiallinen kieli on englanti. Lähetämme tilausvahvistukset ja kuitit sähköpostissa englanniksi, sillä järjestelmämme ei salli lomakkeiden kääntämistä kahdelle kielelle. Myöskin tuotteiden nimet ovat englanniksi, sillä verkkokauppa-alustamme ei salli turvallisuussyistä muutoksia sen kassaosioon. Toivomme, että kotimaiset asiakkaamme ymmärtävät tämän ja pystyvät elämään asian kanssa.
*****